tirsdag 19. august 2008

Elm Creek Quilts

Eg har blitt hekta på desse bøkene,
og bestiller dei gjennom amazon.com
Det tar 14 dager til 3 veker så har eg dei
i postkassa mi, og sjølv om eg betaler frakt frå
Amerika, blir det mykje billigare enn om eg skulle kjøpt
tilsvarande bøker her.
Boka ovanfor er tjukk som ein murstein og inneheld
bok nr 4 The Runaway Quilt, nr 5 The Quilter´s Legacy
og nr 6 The Master Quilter. Pris; Nkr 158,- inkl. frakt!


Desse 4 bøkene nr 7, 8, 9 og 10 kom
på litt under 250,- Nkr inkl. frakt.
Det er freistande å kjøpe mønster til
dei flotte quiltane som blir omtala i bøkene,
det blir vel kanskje neste prosjekt...
Her er meir om bøker osv..:
Jennifer Chiaverini

1 kommentar:

Elin sa...

Så morsomt at du også er blitt hekta, eg har venta på ein reaksjon frå deg sidan du byrja å lese Elm Creek. Nøl ikkje med å bestille mønsterbøkene, dei er kjempefine dei og! Og kva med Sylvia's Bridal Sampler, kjekt prosjekt.