onsdag 21. januar 2009

Eg har fått to flotte awarder frå eling.wordpress.com
Tusen takk Elin. Det er alltid kjekt når nokon synes det er
inspirerande å titte på bloggen min.
Desse utmerkingane skal gjevast vidare, og eg vel å
gje dei til alle dei flotte bloggane som eg koser meg med
i seine kveldsstunder.


Regler for denne awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.




“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,
og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,
vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres”.



Ingen kommentarer: