onsdag 13. april 2011

Blogg-award

Frå Tiny i Nederland har eg fått denne blogg- awarden.
Tusen takk, kjempehyggelig å motta en slik.

I have got this award from Tiny in Netherlands.
Thank you so much, I appreciate this award.


Eg håper dette er riktig oversatt frå Nederlandsk til Norsk:
Prisen er et eple og et hjerte til å elske, og den skal sendes videre
for at vi skal inspirere hverandre.

Reglene er som følger:


Link til den du fikk awarden fra, svar på 5 spørsmål og send videre til 5 bloggere


1. Hvorfor startet du å blogge?

Blogge-feberen tok meg for et par år siden når vi var
flere i samme klubb som startet å blogge.
Synes det var morsomt å se hva de andre lagde, og få
inspirasjon til å prøve nye ting selv.
I den siste tiden har eg ikkje vært så flittig til å lage innlegg, enda dårligere
har eg vært til å følge andre sine blogger, men prøver når eg har tid og krefter.

2. Hvilke blogger følger du?

For det meste quilteblogger, men titter innom forskjellig.

3. Hva er favorittfarge

Gult

4. Hva er favorittfilm(er)?

"Så som i himmelen" og "Broene i Madison County"

5. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?

Hellas er favorittlandet, mye kultur og greie mennesker.


Der er så mange flotte blogger som inspirerer meg,
så eg gir denne prisen til alle som titter innom bloggen min:-))




1 kommentar:

tiny sa...

Du ha riktig oversatt. Jeg ha award from http://klarafina.blogspot.com/ hun kommer osgå fra Norge. Jeg liker du gif award til alle blogger.
Hilsen Tiny