fredag 6. april 2007

Primula


Ei lita primula som også trudde
at det var blitt vår.

4 kommentarer:

Tina sa...

Håper det er greit at jeg har linket til blogg siden din :-)

CONNIE W sa...

Hello - thanks for stopping by and leaving a comment on my blog. Now that I have found your blog I will enjoy visiting your site as well. I can communicate only in English however. :)

Anonym sa...

Takk for besøket! Det tar nok ikke lenge før snøen fosvinner igjen og primulaen er en hardhaus! Ha en fortsatt god påske og en flott vår!

Anonym sa...

Så koselige vårtegn du har bilder av. Synes at vognteppet lenger ned på siden var nydelig. Det er helt greit at du linker til meg, bare koselig det. Din blogg var ny for meg, legger den til i Bloglineslisten min så får jeg alle oppdateringer opp :) Ha en fortsatt god påske!