mandag 4. juni 2007

Utfordring/Challenge









Før helga vart eg utfordra av @tone
til å sjå nye ting i nærmiljøet mitt.
Gjett om eg har titta rundt meg i
nokre dagar no! Har sett etter fine
kumlokk og andre nære ting.
Kumlokka her i distriktet er ikkje
mykje å skryte av, kjedelige som fy,
men det har eg jo heller ikkje sett før:-)
Når eg no er i gang med utfordringar,
tek eg sjansen på å skrive litt på engelsk.
Engelsken min er vel sånn cirka til husbruk,
men den som intet våger....
Det vart i alle fall mange bilder av nærområdet
på søndag, så her kjem eit lite utvalg.

Eg sender utfordringa om å sjå nærmiljøet med nye auger,
vidare til Juliann, Tina og Toja.

Just before the weekend I was challenged
to look around in the neighbourhood and
just notice something new.
It was interesting, and I took some new
photos from my vicinity.
I will also try to write a little in English,
and I hope you will understand a little bit:-)

2 kommentarer:

Tone sa...

SÅ MANGE VAKRE foto du har lagt ut.Takk for at me andre fekk glede av blikket ditt! Det har vandra nært og fjernt så det vart ein fin serie du viser oss!
Eg synest no slett ikkje kumlokket var kjedeleg heller eg.
Etter at eg fann 'mitt' på bryggen har eg kikka på mange, og eg søkte på Flickr. Og no er ingen kjedelege lenger :)

Men sjå på dette:

http://www.flickr.com/photos/amymendelson/450719150/

Anonym sa...

Så flotte bilder.Jeg fikk også denne utfordringa men har stort sett bare vært hjemme så jeg har ikke oppdaget noe.Har svart på utfordringen fra deg i bloggen min.