torsdag 23. februar 2012

Inn i mi syverd



Velkommen inn i mi syverd.

Eg har da dykka ned i rotet på syrommet og
gjort et tappert forsøk på å rydde:-)
Det vart ganske så bra, iallefall i mine auge.
Eg fann igjen sybordet, og
symaskina stod faktisk på samme plass!

Pus er selvfølgelig alltid midtpunktet når her ikkje
er barnebarn på besøk, i så fall flykter katta ut,
alt for nifst med små raske føtter.


Desse eskene var fulle av rester,
no er dei også rydda.


Det blir aldri nok sybøker.....
eller quilteblad....


Litt tråd må til, har nok litt meir på lager....


- og så begynte eg å skjere opp alle bitene som dukka opp
i poser og bokser, slike som var
lagt til sides til applikasjon og påkommende tilfeller,
-det vart ein full isboks med 1,5" striper,
og bokser med 2", 2,5" og 3".
En del gjekk i søppelet, det er visst ingen grenser for
det som en gang kan komme til nytte, men no kneip
eg igjen augene og gjekk på med hard hand.


Ellers dukka det opp diverse UFO-er.
Denne mangla bare kanten rundt og lukkekant,
så den var rask å få ferdig. Kvifor den har lagt i
2-3-4-år veit ikkje eg, får sjå om der blir
fleire som blir ferdige etterkvart.....




2 kommentarer:

Elin sa...

For eit storarbeid! Ja, til slutt må ein kaste litt, eg har no prestert å kaste ufoar også, men det snakkar ein ikkje høgt om. Eg burde verkeleg ta meg på nakken og gjere liknande arbeid på mitt rom. Ventar besøk av Hanne om eit par veker, og gruar meg til å vise henne rotet...

tiny sa...

Yes sometime you must do thit, (lol) Now you no wher everything is and what you want to make. But your sewingroom is now back in order, for how long? Mine is a mess after 2 days :):):) Have a nice weekend.