mandag 14. mai 2007

Elise Marie


Her er mitt barnebarn
6 veker gammal.
Er ho ikkje nydelig vel?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nydeleg jente! Liknar på bestemora!

Two sa...

For ein herleg klomp! Ikkje rart du må stikke nordover av og til!

Simonetta sa...

WOW!!!A beautiful child!!! It who is?
Compliments,it is very so nice :)))

Tina sa...

Å for ei skjønn tulle :-D

Anonym sa...

Nydelig jente og et fint bilde.
Jeg ville bare svare deg på spørsmål i grethekristins blogg; Mønster til lommetøfler finner du på Hedvigs blogg; blogg.hobbyboden.com/hedvig

Anonym sa...

For en nydelig liten tulle. Ha ein fin 17. mai.

Sol sa...

Hei,hei,så vakkert barnebarn du har. Nydelig! Jammen er du heldig. Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min, det setter jeg pris på. Glad du fant oppskrift der,jeg hekler som bare det.Det er jo helt avhengighetsskapende dette...
Koselig å lese at du er fra Nordfjord....der er det vakkert.Jeg har selv bodd i yre deler av Nordfjord og har en mor som kommer fra Sunnfjord,så jeg har vestlandet i hjertet mitt.
Klem fra meg.